fredag, juli 28, 2006

Bureaukratisk trædemølle...

Hvis det var op til mig så var min flytning og flybiletten (i det mindste) booket nu, men nix, sådan skal det ikke være. Sådan er det åbenbart med bureaukratiske trædemøller, der skal i gang. Lad mig forklare:

Min flytning og flyvning skal bookes af Den grønlandske Repræsentation i Danmark, men de kan ikke gå i gang, før jeg har min kontrakt og skatte papirer fra Personale Administrationen i Godthåb Kommune, der ikke kan sende mig noget før de har visse oplysninger fra ATI, hvor jeg skal arbejde. Nogle af de oplysninger ATI skal give videre er nogle de skal sende efter, hos mig... hvilket jeg for en gang skyld var hurtig til at sende tilbage, men der er stadig gået et eller andet galt, for jeg har lige fået mail i dag om at NU skulle de nok sende papirerne fra kommunen, fordi de lige nu endelig havde modtaget det de skulle fra ATI (selv om kommunen tidligere hævdede at det var sendt den 11. juni). Så nu skulle jeg snart kunne få booket en flyrejse og en omgang flytning. Ak..

Men I kan da lige få min nye adresse:
René Toft
Annertusoq B-990-101
3912 Maniitsoq
Grønland

Ja, jeg kan ikke lige udtale det endnu, men det går nok alt sammen. Selv er jeg lige hjemme og besøge forældrene og ser nye billeder fra Grønland (de har lige været der oppe på en smuttur) og begynder stille og roligt at få lidt kriller i maven. Det er lidt for spændende og lidt stort :)

Ingen kommentarer: