fredag, juli 21, 2006

så er vi i gang..

Dum dum dum.. jeg skal til Grønland. Og bo der. I lang tid. Tiden nærmer sig stille og roligt og jeg er så småt ved overhovedet ikke at være klar. Har stadig tusind ting jeg skal have ordnet inden jeg skal afsted på den store rejse til det kæmpe land med de meget få indbyggere in the middle of nowhere. Men men men.. jeg mangler stadig nogle papirer fra hjemmestyret før jeg rigtig kan få sat skub i tingene så jkeg må pænt vente og ellers forsøge at få alle de andre praktiske ting ud af verden, så som den her hjemmeside. tænkte at en blog ku være en glimrende måde at holde dem derhjemme opdateret på hvad det er jeg går og laver i det grønlandske og samtidig give mig en måde at dokumentere det på. Tjaa.. det er vist det for nu. Der kommer snart mere, når jeg finder ud af hvordan det her blog værk fungere helt præcist...

Ingen kommentarer: