lørdag, juli 29, 2006

Familiekomsammen

Puuhhh.. jeg har det virkelig hårdt. 2 dage hjemme hos mor og far i Hobro med super vejr, grill hver aften og familiens selskab. Hvordan er jeg dog nogensinde kommet helskindet igennem det? Nej det var et par utrolig dejlige dage jeg lige har overstået. Mine forældre er lige på sidste dagen af deres 14 dages ferie som de har tilbragt i Hobro. Da vejret som bekendt har været til det, er far gået i grill frenzy og man kunne have været nervøs for at han ville grille morgenmaden hvis han fik lov (men det er altså også lidt nemmere med en gasgrill). På billedet er vi ved at diskutere den bedste måde at forberede en fisk på. På trods af at vi ikke gik fancy pants med krydderurter etc. så blev fisken faktisk ret god (måske pg.a. en lille smule improviseret champagne dampning på grillen). Men det var torsdag.

Fredag var en fikser dag. Først skulle vi redde min økonomi, så vi var nede i banken for at lægge noget lån om, siden der nu rent faktisk nu er en risiko for at jeg kan komme til at tjene lidt penge. Derefter var vi nede hos min farmor for at samle hendes nye motionscykel. Det må siges at være frisk, altså ikke at samle den, men at købe en i en alder af 84. Still going strong :) Og om aftenen var der en af familien Tofts efterhånden sjældne familiekomsammener, da Kim kom ned til middag og farmor ooså fandt herop til lidt grillet oksefilet. Aftenen gik derefter med 10.000 og 30 og ellers klemme så meget ud af aftensolen som overhovedet muligt. Lækkert.

Ingen kommentarer: