lørdag, juli 22, 2006

min mission...


Siden jeg nu skal afsted fra alt og alle i så håbløst lang tid, har jeg sat mig for at nå at se mere eller mindre alle mine venner inden da. Og det helst mere end en gang. Det er min mission så at sige...

Og den gik så i gang i går med en aften med gutterne. Gutterne vil sige Thomas, Anders og Claus som jeg jo efterhånden har kendt i over 14 år (Claus og Anders har jeg kendt i 19...). ja suk som tiden gåt hurtigt når man begynder at tænke efter. Men vi fik i hvert fald spillet lidt brætspil som jeg vandt (ikke så mærkeligt når det handlede om film) og lidt Munchkin som Anders vandt... på en teknikalitet... ja det er ikke fordi jeg er en dårlig taber. Jeg kan bare bedre li at vinde :) under alle omstændigheder fik vi drukket nogle øl og hygget os, så det var jo lige præcis som det skulle være. Og så har jeg ikke engang tømmermænd i dag...

Ingen kommentarer: