mandag, august 06, 2007

Nyt = godt!

Ja så gik det ikke længere med hvidt på sort. Håber i kan lide det nye layout for nu prøver vi det i hvert fald. Et år med hvidt på sort er måske også længe nok. Grunden til at jeg har ændret farver og layout er at et par af mine læsere havde ytret et ønske om andre farver, da de mente det generede øjnene (tror Sine sagde hun så sort flimmer i 10 minutter efter hun havde læst min blog, og det kan vi jo ikke have).

Så derfor nye farver på en ny og opdateret blog! En ny blog til det nye år! Morgendagens blog i dag! .. eller noget...

Enjoy.

P.S. og jeg skal nok skrive en (rigtig) blog i morgen. Har bare lidt travlt for tiden, men mere om det i morgen.

1 kommentar:

Christine Stampe Frøsig sagde ...

Jeg synes, det er flot! Glæder mig til 'rigtig' post :o)