fredag, august 04, 2006

Dun dun duuuun..

Så er det officielt. Jeg har fået alle papirerne og aftalt datoerne. Der er ingen vej uden om (med mindre jeg ikke sender min kontrakt tilbage selvfølgelig). Så nu er det bare at tage en dyb indånding og holde tungen lige i munde.

Men datoerne er som følger... jeg flytter den 21. august, hvilket vil sige jeg flytter alt mit lort ind i en stor container et eller andet sted, der så sejler til Grønland. Men jeg rejser først derop den 31. august, hvilket måske er lige lovlig sent eftersom jeg skal starte den 1. september, men det var ikke mig men den grønlandske repræsentation, der har bestilt rejsen, så de må jo have haft sine grunde... yrk. Men det giver mig i hvert fald 10 dage som husvild, hvilket betyder at jeg nok tilbringer noget tid i København hos mine forældre den sidste tid og besøger folk på Djævleøen. Ja, jeg ved det godt.. men man kan altså godt have venner derover (også selv om de snakker mærkeligt).

Ingen kommentarer: