mandag, november 06, 2006

Super Ekspres Pakkepost Greenlandic style

Ahh.. jeg har fået pakkepost i dag fra mine forældre. Yay. 2,5 kilos godter, og det var dyrt. At sende altså. For dem. Det kostede mine forældre 350 kroner, men så skulle det også være det tætteste man kunne komme en ekspres levering. Den blev så sendt sidste mandag, så en uge tog det. Hurra… super ekspres aldrig set hurtigere… suk. Nogle gange kan man altså man er langt fra lands lov og ret. Som da jeg fik min sidste telefon regning for min mobil telefon. 2500 kroner, og det er egentlig ikke fordi jeg har ringet særligt meget, men folk har ringet til mig, hvilket åbenbart er noget telefonselskabet synes jeg skal betale for, og gerne flere gange på en gang.

Men tilbage til min pakkepost, for der var så sandelig godter i det monster af en kasse. For det første var der lange underbukser og en langærmet undertrøje af sådan noget smart super stof der sikkert kan holde mig varm på nordpolen og kold i sahara. Derudover var der på stof fronten (nej ikke den slags stoffer, rigtig stof… til tøj og sårn) en kortærmet blå skjorte fra australien, hvor mine forældre jo lige har været. Så kan jeg jo sidde og tænke på kænguruer mens jeg fisker blandt hvalerne heroppe. Mine dejlige forældre havde advaret mig om at de ville sende lidt godter så jeg kunne godt nå at sende en lille ønske seddel med, hvis der lige var noget jeg stod og manglede heroppe i det kolde nord. Det gjorde jeg så. Så for det første var der nye strenge til den gamle spanske guitar , for jeg er jo helt vild god til at spille på sådan en. Eller også skulle jeg bare sige at det kan jeg da blive. Et eller andet skal jeg jo bruge de næste 3 år på. under alle omstændigheder kan mit guitarspil da kun gå fremad (det bliver nok ikke meget værre i hvert fald). For det andet sendte de Rhonda Harris’ nye cd herop ”Tell the world we tried”… ahh… endelig noget ordentlig musik. Lækkert lækkert. Specielt nummeret ”Lungs” kunne godt komme til at køre ret så meget på repeat heroppe. Måske skulle jeg lære at spille det.. right. Nå men til sidst havde jeg bestilt nogle mikrobølge popcorn da jeg ikke finde nogen som helt heroppe. ”Desværre” har jeg så i mellemtiden fundet den eneste butik i Maniitsoq der har dem. Ikke at det gør noget. Nu har jeg nemlig de bedste af slagsen. 12 pakker fra Netto, yes sir, det holder.

Og som kronen på værket så varmede det mit hjerte da jeg i pakken fandt en dvd med de første 4 afsnit af den nyeste omgang med Ørnen. YES! Det skal lige at den faktisk går heroppe på KNR, men min forbindelse er så irriterende dårlig at jeg helt er holdt op med at se fjernsyn. Det er ikke engang løgn. René Toft ser ikke mere fjernsyn. Den er god nok. Men det afholder mig jo ikke at se dvd. Så jeg har jo indtil videre fået set to sæsoner af Futurama, en sæson af ”Scrubs”, første sæson af ”Dead like me”, og er gået i gang med samtlige James Bond (men mere om det senere).

Nu kan jeg bare gå og glæde mig til de næste par pakker. Har nogle bøger på vej fra Amazon både til mig selv og nogle til undervisning, samt at Shurjeel har varslet at der måske var et par godter på vej… nam. Shurjeel har rent faktisk sendt mig en dvd tidligere, så han er officielt fået status som min serie pusher og sugardaddy. Respekt :)

Det var vist alt for nu, for jeg skal lige se lidt ørnen inden jeg går i seng. Nat nat.

Ingen kommentarer: