mandag, november 10, 2008

den lille bloguge #6: kort og godt

Vi har fået nisser. Jeg er overbevist om at vi har fået madglade nisser. For uanset hvor meget vi vasker op, så forsvinder den aldrig. I går var den så stor at vi blev nødt til at tage den i etaper, hvilket i realiteten betyder at vi ikke blev færdige og i står der så på mystisk vis ligeså meget som i går. Man skulle tro at der var uvorne opvaskenisser på spil, der sniger sig ind om natten og sviner en masse bestik og tallerkner til for at vi endnu engang næste morgen har noget at give os til.. suk. Livet er for kort til opvask.

Men i dag lykkedes det så at få båden op af vandet. Jeg ringede om morgenen og fik så en tid til ophaling klokken 15.00. Lidt over 15 var min båd så op af vandet og på ladet af en ladvogn og lidt efter på sit stativ foran ATI. Hurtigt og effektivt. Nu mangler jeg så bare at tømme båden og dække den til med træplader over kahytten og presenninger over hele båden så den er klar til den lange kolde vinter.

Lige et par updates før jeg går i seng (jo det bliver en kort blog i dag, troede ikke jeg havde det i mig):

Vores nye lærer er ikke taget hjem! Det vil sige at han nu har været her over en uge. Så jeg tror på det nu. Ja, han har sågar haft sine første undervisningstimer nu, og siden han ikke har løbet skrigende bort (endnu) må det være et godt tegn.

Skal også lige nævnes at vores personlige dørsælger Sarah nåede at komme hele to gange mere sidste uge efter jeg skrev bloggen. Så hurra for det.. eller hvad man nu siger til det.

Ha det godt. Og sov godt.

Ingen kommentarer: