tirsdag, august 22, 2006

flyttet... suk



Ak ak ak, så står alle mine kære ejendele i en eller anden container på en eller anden havn klar til at komme på et eller andet skib som tager en eller anden syg rute til grønland så jeg først ser dem igen om en måned... suk, hvor jeg allerede savner min nintendo... og min mikrobølgeovn (popcornsmaskinen), mit tv, mine cd'er mine (indsæt selv flere).

Billederne ovenover er taget med fire dages mellemrum og illustrerer meget godt hvorfor jeg pakkede til klokken halv fem om morgenen natten mellem søndag og mandag. Men så var alt også pakket da flyttemændene kom 3 timer senere, hvilket kom lidt bag på dem da de havde taget 50 flyttekasser med og kun fik brug for 4. Jeg havde allerede fyldt 20 styks. Hvad der så kom bag på mig var at de fik det store knokkel af en sofa ud af hoveddøren i første forsøg. Det tog Anders og undertegnede i hvert fald et kvarter at få den ind... men det er vel hvad man har professionelle til.

Jeg savner mine ting....

Ingen kommentarer: