søndag, august 20, 2006

Sikke en uge...del 2


Ak, jeg burde jo ikke sidde og opdatere min blog, eftersom flyttemændene kommer i morgen tidlig og jeg ikke er det man kalder helt færdig (det ville være sund at sige). Men hvis ikke jeg får gjort det nu, så får jeg det nok ikke gjort. Hvor var det nu vi kom fra.... lad mig se.

Onsdag var gået og min sporadiske pakning gik slag i slag. Jeg havde mandag aftalt med Bjerring og Læsø at vi skulle mødes over noget god mad fredag, men propfyldt som min hjerne er med flytning, grønland etc. så havde jeg jo glemt at jeg fredag havde aftalt at mødes med gutterne. Ikke noget problem tænker jeg og invitere alle sammen i stedet for. Ikke til middag dog. Og hvilken aften det blev. Der var lidt fra alle verdener - gutterne fra way back, claus, anders, thomas of sågar martin aka marter, aka lange kom helt fra århus for at sige farvel. Den lille folkeskolelærer Bjerring kom (desværre var Læsø blevet syg og blev hjemme i sin seng). Shurjeel og kæresten/hans forlovede Gabriella kiggede også forbi, samt min bofælle, der ellers allerede er flyttet. Så vi var en rigtig god flok, der bestemte os for at den bedste måde at bruge fredag aften var at drikke nogle øl og bare hænge ud på østre alle 54. st (bortset fra Shurjeel der jo ikke rigtig drikker, noget religiøst hurlumhej jeg ikke lige blander mig i). Men det blev en rigtig dejlig aften med masser af snak, hygge, skiftende gæster og naturligvis en Claus der til sidst måtte give op og faldt i søvn i sofastolen. Han havde til sit forsvar også været oppe klokken fem, hvilket vil sige omkring samme tid jeg gik i seng. Stakkels gut, men sådan er det jo at skrive ph.d. i Herning. Alt endte i hvert fald godt, og alle gæster kom forholdsvis ordentligt hjem. Da alle var gået omkring klokken 3.30 gav jeg og min bofælle Nikolaj os til at se en af vores all time favorite film "Van the Man" med lidt dertil tilhørende popcorn og cola.... aahhhh.. snak om at slappe af. Og da klokken så var et eller andet over 5 kunne man så begive sig i seng.

Lørdag var jeg en smut i Jysk sammen med Bjerring for at gå på en lille shopping spree. Ikke helt så vildt som sidste uge, men der vart lige et "par" ting jeg sku have inden det var for sent... et natbord, et nyt tv bord og en så lige en ny skrivebordsstol... og da vi nu var der så kunne jeg jo lige købe noget nyt sengetøj og nogle rammer til billeder, samt noget ekstra fotopapir til min nye printer og ekstra støvsugerposer til den støvsuger jeg købte sidste uge (jo jeg huskede det mor). Men før vi tog afsted serverede jeg ellers brunch for Bjerring bestående af rugbrød med spejlæg, brasede kartofler og kyllingefrikadeller, eftersom jeg havde nogle rester fra dagen før. Det faldt i helt god jord hos Bjerring, der jo aldrig siger nej tillgod mad.

Og nu sidder jeg her søndag aften og kigger lidt på den sidste hurdle. Jeg har lige været hos min storebror Kim for at få lidt kinamad (som jeg betalte..tsk) og se lidt CSI, som vi begge har en svaghed for (men det skal være den oprindelige CSI serie, Miami er dødsyg og New York kan til nøds gøre det, men det er bare ikke helt godt nok). Det var helt rart at komme hjemmefra flyttekasserne, men nu er jeg tilbage og skriver selvfølgelig blog.. tsk.. længe leve overspringshandlinger. Nå, arbejdet kalder...

Ingen kommentarer: