lørdag, august 12, 2006

Rødvin rødvin rødvin


Ja, min mission om at møde alle mine venner inden jeg skal afsted fortsætter ufortrødent.

Her er det den vidunderlige Sine, jeg har kendt siden 1.g (dvs. siden 1992) der brilliere med sine kamerakunstner. Vi havde i hvert fald en skøn aften med masser af rødvin og masser af snak om de essentielle ting her i verden som venner, rollespil, computerspil (herunder zelda og world of warcraft), tegneserier (den russiske supermand, steen og stoffer, zombier), hjemmesider og så noget kærlighedsnoget, selv om vi nok var mere optaget af diskussionen om computerspil. Nå ja. vi fik oksemørbrad med pommes frites og en bernaise sovs så tyk som et ondt år.. mums.

To dage før var det mig der var gæst men denne gang hos Sisse. Der noget vi faktisk endnu mere rødvin og sad og fablede om kærlighed og venner og rejser (den tøs har været ude og se verden, ingen tvivl om det) det meste af aftenen og natten. Desværre havde jeg glemt mit kamera, så der er ingen billeder her endnu. Det kommer der dog, da hun selv havde et digitalt kamera, som der så lige blev knipset lidt med i tide og utide. Under alle omstændigheder fik vi i hvert fald dejlig lasagne og masser af god rødvin (inklusiv en der smagte lidt af brombær). Så jeg var ikke helt ædru da jeg sku hjem kl 3-4 om morgenen.

Ellers nåede jeg også på Studenterhuset igår aftes efter min middag med Sine. Ak, det sted kommer jeg til at savne. Og det hjalp jo ikke at jeg skulle uddelede første 10-15 krammere da jeg kom ind fordi alle tror det er sidste gang de ser mig. Men de har jo ret, hver gang kan blive den sidste (bare for at lyde lidt dramatisk.. action packed peweee..), så det gælder jo om at nyde det i fulde drag, mens man kan. Og det gjorde jeg så. Hold da op. Klokken var et eller andet over 5 da jeg stavrede ind af døren herhjemme... og mit hovede er lidt ved at tage revanche. Oh well... what else is new?

Ingen kommentarer: